Ürünümü iade etmek istiyorum, hangi ürünleri iade edebilirim?
Satın aldığınız ürünü, kargodan teslim aldığınız günden itibaren 7 gün içinde modern.com.tr ’a başvuruda bulunarak aşağıdaki koşullar dahilinde iade edebilirsiniz. Bu kapsamda geri göndereceğiniz ürünler için “kargo bedeli” size aittir.
İade edeceğiniz ürüne ait, hediye olarak verilen promosyonlu, kampanyalı ürünlerin de aynı anda iade edilmesi gerekmektedir.
İade kapsamındaki koşullar aşağıdaki gibidir;
• İadeler mutlak surette orijinal kutu/ambalajı ve faturası ile birlikte yapılmalıdır. Orijinal ambalajı hasar görmüş ürünlerin iadesi mümkün değildir.
• Bütün standart aksesuarları hasarsız ve tam olarak orijinal paketleri ile birlikte gönderilmelidir.
• Hediye verilen promosyonlu, kampanyalı ürünler de orijinal paketleri ile birlikte gönderilmelidir.
• Ürün üzerinde ya da ekranında yer alan koruma bandı çıkarılmamış olmalıdır. Ekranda ve cihazın diğer yerlerinde çizik, hasar, darbe, sıvı teması vs. olmamalıdır.
• Hijyenik ürünler (tüm kulaklılar buna dahildir) iade edilemez.
Ürünümü iade etmek istiyorum, ne yapmalıyım?
Lütfen iade işlemi için, ürünü Modern’ e göndermeden önce aşağıdaki link’ ten başvuru kaydında bulunun.
İade edeceğiniz ürüne ait, hediye olarak verilen promosyonlu, kampanyalı ürünlerin de aynı anda iade edilmesi gerekmektedir.
Faturası kurumlar adına düzenlenen siparişlerin iade işlemleri, iade faturası düzenlenmediği takdirde tamamlanamaz.
• Satın aldığınız ürünler arasından iade edeceğiniz ürünün bulunduğu siparişi seçin,
• ‘Sipariş Detayı’ sayfasındaki ürün/ürünlerin alt kısmındaki “İade Başvurusu” seçeneğini tıklayın,
• Açılan yeni pencereden iade edeceğiniz ürün için belirtilen adımları takip edin.
Modern.com.tr ‘de sadece kendi distribütörü olduğu ürünleri satışa sunar, bu nedenle tüm ürünler yetkili servislerinin garantisi altındadır. * Kusurlu ya da arızalı çıkan ürünlerin değişimi, onarımı veya iadesi için sitemizde yer alan başvuru formunu doldurmalısınız.
Başvuru formunda ürünle ilgili sorunu ve talebinizi net bir şekilde ifade etmeniz, sorunun çözümü için yapılacak işlemleri hızlandıracaktır. Talebiniz incelendikten sonra size gönderi onay kodu verilir. Bu onay koduyla ürünü bize kargo bedeli ödemeden gönderebilirsiniz. Gönderinizi mutlaka MNG Kargo ile karşı ödemeli olarak yapmalısınız.
*Ürün sayfalarında belirtilen garanti süreleri geçerlidir.
İADE ÜRÜN: Adresinize teslim tarihinden itibaren 7 gün içinde iade etmek istediğiniz ürünleri göndermek için bu formu doldurun.
ARIZALI/KUSURLU ÜRÜN: Adresinize teslim tarihinden itibaren 30 gün içinde arızalı ya da kusurlu ürünleri geri göndermek için bu formu doldurun.
ONARIM: Garanti süresi devam eden arızalı ürünleri teknik servise göndermek için bu formu doldurun.
EKSİK ÜRÜN/APARAT: Ürünlerin size ulaşması ile birlikte kutu içinden eksik çıkan ürün ve aparatlar için bu formu doldurun.
ÜRÜN DEĞİŞİMİ: Satın aldığınız ürünlerin “renk/model” nedeniyle veya sitedeki başka bir ürün ile değişimi maalesef yapılamamaktadır. Ancak ürününüzde arıza/kusur olduğunu düşünüyorsanız “ARIZALI/KUSURLU ÜRÜN” başvurusunda bulunabilirsiniz.
Kullanmakta olduğum ürünüm arızalandı, onarımı için ne yapmalıyım?
Satın aldığınız ve “Garanti Belgesi” ne sahip ürünler, teslim aldığınız tarihten itibaren ürünün Garanti Belgesi’nde belirtilen “garanti süresi” kapsamında, üretici ya da ithalatçı firma garantisindedir. Bu süre dahilinde aşağıda belirtilen link’ e tıklayarak, ürününüze ait size en yakın Yetkili Servis’i öğrenebilir ve ürünün faturası ve garanti belgesi ile tamir ettirebilirsiniz. Ayrıca, ürünlerinizi direkt olarak Yetkili Servis’e ulaştırmanız, size kargoda geçen süreden zaman kazandıracaktır.
Kullanıcı hatasından kaynaklanan arıza/kusurlarda ve kurulumu Yetkili Servis tarafından yapılmayan ürünlerde, garanti süresi kapsamında ücretsiz onarım hizmeti verilmez.